sms szovegek:valentin sms

A legjobb valentinnapi sms szövegek. Lepd meg kedvesedet egy igazi valentinnapi sms szöveggel!

Valentin napi sms 1.
Ha kinézek az ablakon látom a Hold fényeit, te látod szemem könnyeit, s ha itt lennél és kérdeznéd mi a bajom, azt felelnem: HIÁNYZOL NEKEM!

Valentin napi sms 2.
Te azért születtél, hogy szeressenek, Én azért születtem, hogy szeresselek! Csak annyit ér az életem, amennyi boldogságot Te adsz nekem! SZERETLEK!!!

Valentin napi sms 3.
Te vagy a kezdet, te vagy a vég, Nélküled felhős az ég, csak veled látom szépnek a napot csak Téged várlak, UGYE TUDOD?

Valentin napi sms 4.
Féltelek!!! Ha tehetném vigyáznám minden léptedet. Vigyáznék rád, mint egy angyal. Hisz Te vagy ki már akkor hiányzik, mikor ébred a hajnal!!!

Valentin napi sms 5.
Az égre nézek, és a hullócsillagok záporában könnycseppek gördülnek végig az arcomon...a kíváság temérdek: Téged szeretnélek, mert SZERETLEK, és félek, elveszítenélek...

Nincsenek megjegyzések: